Meny

Jag hittar inte mina fakturor?

Om du har överlåtit dina ersättningar till ditt bolag ligger självfakturorna inte längre på din vanliga inloggning till Mina Sidor, sedan den 1 juni 2019 behöver du skapa ett eget konto för ditt bolag för att se självfakturor och specifikationer. Här hittar du även bolagets adress och kontouppgifter.

Hur gör jag för att skapa ett konto? 

Om du inte redan skapat ett konto för ditt bolag så gör du det genom att kontakta Medlemsservice, de kommer skicka ut en aktiveringslänk till dig. När du har fått din aktiveringslänk kan du skapa ett konto för bolaget.

Kontakta Medlemsservice genom att mejla medlemsservice@sami.se eller ring 08-453 34 37.

Det är viktigt att du väljer ett annat lösenord än det du har som privatperson, annars kommer inte systemet att känna av vilket konto du loggar in på. När du har skapat ett konto för bolaget så loggar du in under fliken ”Användarnamn och lösenord”.

Var hittar jag fakturorna på Mina Sidor?

När du har loggat in går du in på den gröna menyfliken i vänstra hörnet, sedan Mina Sidor och slutligen utbetalningar. Där kan du ladda ner fakturor och specifikationer.