Meny

I montern kunde den som ville testa ett digitalt verktyg skapat av musikleverantören Baked. Det innehöll olika frågor och svarsalternativ som slutligen utmynnade i en skräddarsydd spellista baserat på de val man gjort. Ett enkelt och roligt verktyg som lockade till skratt men också till ökad medvetenhet. Vilken musik bör spelas och hur låter just ditt varumärke?

Det är alltid roligt att komma ut och träffa både potentiella och befintliga kunder samt sprida kunskap om SAMI. Det blir många samtal om det primära – vikten av att ersätta dem som skapat all fantastisk musik. Men lika mycket vill vi berätta om möjligheterna och prata om SAMI-avtal och Stim-licenser som bra investeringar. Musik är ett starkt marknadsföringsverktyg och med tillgång till den bästa musiken och största repertoaren kan man hitta sitt egna sound-id som stärker verksamheten.

 

Johanna Westberg, Key Account Manager

Vill du veta mer om hur musik kan stärka ditt varumärke? Kontakta oss på kam@sami.se